کرمان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نباید خودتحقیر باشیم گفت: هرکس که با نگاه اعتقادی و ملی، ایران را دوست دارد بیاید رای دهد.

سردار حسین معروفی روز جمعه در جریان برگزاری انتخابات در محل گلزار شهدای کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فاصله انداختن بین ملی بودن و مذهبی بودن، حاکمیت و مردم و خالی کردن دل ملت، بحث جدی دشمن است و ما نباید خودتحقیر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب از ما مشارکت می خواهد، این مشارکت امنیت‌ساز است و اگر امنیت درست شد، تولید قدرت می کند و زبان دشمن بسته می شود.

معروفی ادامه داد: ما نوکر و فدایی مردم هستیم، ملت ایران بزرگ است، کسی نباید این ملت را تحقیر کند و نباید اجازه دهیم کسی به این مردم تعدی کند.

وی با بیان اینکه مردم ما هوشمند هستند و در تشییع پیکر شهید سلیمانی و شهید رییسی و ۴۵ سال گذشته نشان داده اند که با وجود مسائل معیشتی پای انقلاب ایستادند اظهارداشت: البته ما اصلا منکر مشکلات معیشتی نیستیم، اما دلیل نیست که بزرگی خود را رها کنیم.

معاون هماهنگ کننده بسیج با بیان اینکه حضور پای صندوق رای جبهه دشمن را متزلزل خواهد کرد تصریح کرد: مردم با قلب هایی آرام پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری می آیند و روز تاریخی و به یادماندنی ثبت می کنند تا ملل دنیا خوشحال شوند.

وی گفت: امروز دست و قدرت برتر در منطقه، ملت ایران است که پس از عملیات وعده صادق قدرت منحصربه‌فرد ایران در دنیا دیده شد، اما دشمن می خواهد این موفقیت را بزند و در میان ملت انشقاق ایجاد کند.

معروفی افزود: اما ملت ما هوشمند است، در طول ۴۶ سال با هوشمندی ایستادگی کرده و به صورت عملی پای انقلاب و نظام شان ایستاده است.

به گزارش ایرنا دومین دور انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز شروع شده است. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نامزدهای این دوره از انتخابات هستند.