ساری- ایرنا- فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت:‌ بی شک مشارکت حداکثری، اقتدار و عزت دوچندان ایران اسلامی را در عرصه های ملی و بین المللی در پی خواهد داشت.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران سردار سیاوش مسلمی در جمع سربازان و پاسداران ستاد سپاه استان رای خود را در دومین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

وی با اشاره به حضور گسترده ،آگاهانه و هوشمندانه مردم عزیز ایران اسلامی در صحنه انتخابات ، بیان داشت : برطرف کردن مشکلات و تبعیت محض از ولایت فقیه دو شاخصه ای است که همواره مورد مطالبه آحاد مردم از رئیس جمهور منتخب است که ان شالله با حضور پرشور و انتخاب هوشمندانه شاهد تحقق احسن این دوشاخصه در سطح جامعه باشیم.

سردار مسلمی با بیان اینکه امیدواریم با حضور گسترده و انتخاب آگاهانه به وظیفه خود یعنی ایجاد پشتوانه قوی برای ایران اسلامی عمل کنیم ، خاطرنشان کرد : هر کسی علاقه مند به ایرانی قوی و سربلند است باید در انتخابات شرکت کند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز صبح در سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای مازندران همراه با سراسر کشور آغاز شد و امروز ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ جمعیت واجد شرایط استان فرصت دارند تا آرای خود را برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم به نام یکی از ۲ نامزد راه یافته به این مرحله یعنی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به صندوق بیندازند.

در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی پای صندوق‌های رفتند مشارکت انتخاباتی ۴۲.۰۳ را ثبت کردند. محمدباقر قالیباف نیز با ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای (۱۳ درصد آرا) و مصطفی پورمحمدی با ۹ هزار و ۶۲۹ رای (یک درصد آرا) در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم این استان قرار گرفتند.