پردیس- ایرنا- شهروندان پردیسی حضوری پرشورتر نسبت به مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رای در سطح شهرستان در پای صندوق های رای داشتند.

به گزارش ایرنا، بانوان ، ورزشکاران ، اصناف ، جوانان و مردان شهرستان پردیس در شمال شرق استان تهران امروز جمعه با حضور در پای صندوق های رای ثابت کردند همیشه پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

یک بانوی پردیسی در شعبه اخذ رای مسجد جامع شهر به خبرنگار ایرنا گفت: در پردیس برای مشارکت در انتخابات به فرمان رهبر عزیزم آمدم تا بگویم که هر برگ رای ما تیری است بر چشم و قلب دشمن به ویژه آمریکا ،بنا بر فرمایش مقام رهبری، ازملت شریف ایران خواهش می کنم که در هر صورتی برای انتخاب رئیس جمهور منتخب حتما پای صندوقها بیایند و رای بدهند و اجازه ندهند در این روز مهم دشمن شاد بشویم.

بانوی ورزشکار رزمی کار در سالن ورزشی علامه طباطبایی شهر بومهن گفت: امروز به همراه هم تیمی های خود در رشته کاراته به شعبه اخذ رای ورزشگاه علامه طباطبایی آمدم تا شاهد رای دادن آنها باشم ، خوشحالم که در این جمع حضور دارم و مایه افتخارم هست که چند سال دیگر که از نظر سنی شرایط رای دادن را داشته باشم بتوانم رای بدهم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: شعبه اخذ رای سالن ورزشی علامه طباطبایی در شهر بومهن به ورزشکاران اختصاص داده شده است و از ساعات اولیه روز شاهد حضور پر شور ورزشکاران شهرستان پردیس هستیم .

کاظم شادمهرادامه داد:هیاتهای مختلف ورزشی، ورزشکاران ، مسولان هیاتها، روسا و مربیان و نواب رئیس هیاتهای همه در این شعبه اخذ رای ورزشی حضور پیدا کردند تا ثابت کنند که برای آینده مملکت همیشه در صحنه و پای کار هستند.

ابراهیم بوستانی قهرمان پرورش اندام به خبرنگار ایرنا گفت: رای دادن را وظیفه اصلی خود دانستم تا در این حوزه اخذ رای که ویژه ورزشکاران است ،رای خود را به صندوق بینداریم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پردیس گفت: به همراه ورزشکاران و قهرمانان، موسسین و مدیران باشگاهها در این حوزه اخذ رای که ویژه ورزشکاران است حضور پیدا کردیم تا وظیفه خود را انجام بدهیم و ادای دین کنیم رای ما تعیین کننده رئیس جمهورآینده برای ۴ سال است.

امیرحسین فرهمند ادامه داد: همه ما به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی افتخار می کنیم و در صندوقهای رای که ابعاد کوچکی دارند سرنوشت مهم و بزرگ خود را تعیین می کنیم.

یکی دیگر از رای دهنگان در مسجد اهل بیت ع شهر بومهن بیان کرد: هر کسی که در پای صندوق رای حضور دارد و رای می دهد در واقع یک رای به نظام جمهوری اسلامی می دهد تا بگوید که طرفدار انقلاب و نظام است وبا دشمنان اسلام و انقلاب دشمنی داریم، تقویت کشورو دراین راستا انتخاب رئیس جمهور اصلح با رای دادن ما محقق می شود.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری شهرستان پردیس گفت: این هیات مفتخر است که امروز در انتخابات ریاست جمهوری پای صندوقهای رای بیاید و با انتخاب رئیس جمهوراصلح کشورسکان کشتی آینده کشور را به دست رئیس جمهور منتخب و مقتدر بسپاریم تا کشور را به قله های رفیع موفقیت برساند.

زوج جوان پردیسی که به تازگی ازدواج کردند به همراه همدیگر پای صندوق رای درمجموعه ورزشی شهید علامه طباطبایی بومهن حضور پیدا کردند تا سرنوشت خود و ایران و اسلامی را بهتر از قبل رقم بزنند.

شعبانی متخصص دکترای حرکتی گفت: رای من و دیگر هموطنانم ورزشی و یا غیر ورزشی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تاثیر مثبتی در سرنوشت جمهوری اسلامی دارد مشارکت حداکثری ما تاثیر مثبتی در سرنوشت همه هموطنان دارد.

حاج آقا محسن عابدی جانباز گرانقدر دفاع مقدس و حاجیه خانم صغری بستاک روایتگر کتاب های حوض خون و نعمت جان با صلواتی بر محمد و آل محمد و آرزوی انتخاب بهترین رییس جمهور برای کشورمان در معیت دهیار و اعضای شورای اسلامی با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای واصفجان رای خود را به صندوق انداختند.

بخشدار مرکزی پردیس در حاشیه انداختن رای خود در صندوق رای در مسجد صاحب الزمان عج در روستای واصفجان به خبرنگاران گفت: عزت و سربلندی کشور در همه عرصه‌ها وابسته به حضور آگاهانه و پرشور مردم در صحنه است و امیدواریم مردم در اولین زمان ممکن به شعبه‌های رأی‌گیری مراجعه کنند.

بابک رهنما اظهار داشت: حضور باشکوه مردم، اقتداروعزت جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان می‌آورد و از مردم درخواست داریم شرکت در انتخابات را جدی بگیرند.

فرماندار شهرستان پردیس درحاشیه بازدید خود از شعب اخذ رای در روستاها و شهرهای بومهن و پردیس ضمن تشکر از حضورپرشور مردم به به خبرنگار ایرنا گفت: تا ساعت ۱۲ ظهرحضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری دو برابر شده و قابل تقدیر است.

محسن قضاتلو ادامه داد: در روستای واصفجان رای خود را به صندوق انداختیم و به همراه امام جمعه و سایر مسئولان از شعب اخذ رای در سالن علامه طباطبایی، مسجد اهل بیت ع بومهن و روستای کرشت بازدید کردیم.

وی ادامه داد: با وجود گرمای هوا شهروندان حضورخوبی دارند و پیش بینی می شود که مانند هفته گذشته با خنک شدن هوا تعداد بیشتری از شهروندان پای صندوقهای رای حاضر شوند.

فرماندارپردیس گفت: بنا بر منویات مقام معظم رهبری اگر به پیشرفت وآینده کشور اعتقاد داریم و با توجه به تهدیدات خارجی، چشم امید همه ما و مسئولین به حضورو مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات است.

قضاتلو گفت: تاکنون مورد تخلفی گزارش نشده است و در صورت بروز تخلف موارد در اسرع وقت به شعب جرائم انتخاباتی ارجاع می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.