قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: مشارکت مردم در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بر اساس تعرفه‌های مصرف شده و همچنین با توجه به بازدیدهای میدانی از شعب از صبح امروز تاکنون نسبت به دور اول پررنگ‌تر است و این نوید انتخاباتی پرشور و با نشاط را می‌دهد.

محمد نجفی روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در محل شعبه شماره ۱۲ محله قصر جدید، افزود: از نخستین ساعات شروع فرآیند رای گیری تاکنون در ۳۹ شعبه قصرشیرین با وجود گرمای ۴۸ درجه امروز این شهرستان گرمسیری شاهد حضور گروه های مختلف مردم در پای صندوق های رای بوده ایم و مردم ولایتمدار و انقلابی قصرشیرین با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب آمده اند تا بار دیگر وفاداری و پایبندی خود را به نظام و آرمان های والای امام و شهدا اعلام کنند.

وی اظهار کرد: مشارکت در انتخابات هر قدر بالا باشد به همان میزان قدرت چانه زنی رییس جمهور در سطح بین المللی بیشتر خواهد بود و تصمیم گیری های وی پشتوانه ی بالاتر و محکم تری خواهد داشت.

فرماندار قصرشیرین گفت: انتخاب رییس جمهوری با رای بالا باعث تقویت امید کشورهای دوست و همسایه ایران و یاران انقلاب و همچنین جبهه مقاومت خواهد شد و این در نهایت به یک ایران قوی و قدرتمندتر منجر می‌شود.

نجفی در ادامه با قدردانی از حضور مردم در پای صندوق های رای از تمام رای دهندگان خواست تا فرآیند رای گیری را به ساعات انتهایی روز موکول نکنند و هرچه زودتر به نزدیکترین شعب محل زندگی خود برای شرکت در این رویداد مهم و ادای تکلیف سیاسی، شرعی و قانونی خود که مصداق بارز مردمسالاری دینی است، حضور یابند.

او گفت: تمام امکانات و مقدمه های لازم با حضور ۷۵۰ نفر از عوامل رای گیری در شعب جهت برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن در قصرشیرین فراهم شده است.

فرماندار قصرشیرین اضافه کرد:امکانات سرمایشی لازم در شعب اخذ رای پیش بینی شده و مشکلی در این خصوص نیست و با توجه به گرمای هوا در منطقه چینش شعب اخذ رای به صورتی انجام شده است تا رای دهندگان در کمترین زمان ممکن خود را به شعب ثابت و سیار برسانند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

به گزارش ایرنا؛ رای گیری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستانهای ۱۴ گانه استان کرمانشاه آغاز شد.