ایلام - ایرنا - فرماندار شهرستان ایوان گفت: روند حضور مردم در انتخابات امروز نسبت به مدت زمان مشابه هفته گذشته تا این لحظه افزایشی بوده است.

"حجت اکبری" روز جمعه در گفت و گو با به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه از زمان آغاز رأی گیری تاکنون مردم ایوان با شور و نشاط خاصی در شعب اخذ رای حاضر شده و در این رویداد حضور یافته‌اند.

وی با ذکر اینکه ۵۵ شعبه آرا مردم این شهرستان را جمع آوری می کنند، ادامه داد: از این شمار ۴۰ شعبه در شهر ایوان و ۱۵ شعبه نیز در بخش زرنه فعال است.

فرماندار ایوان گفت: ۲۲ شعبه اخذ رأی سیار و مابقی ثابت بوده و رای گیری در کمال آرامش بدون دریافت گزارش تخلف در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، ۶۳۳ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در سطح شهرها و بخش‌های مختلف این استان برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان در نظر گرفته شده که ۱۸۷ شعبه آن سیار و ۴۴۶ شعبه هم ثابت است.

این تعداد ۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی بوده و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیئت اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.