شیراز-ایرنا-بیماران بستری که قادر به خروج از مراکز درمانی نیستند و همراهان آنها و کادر پزشکی و پرستاران شیفت که امکان خروج از محل کار ندارند در شیراز رای خود را به صندوق شعبه سیار اخذ رای انداختند.

به گزارش ایرنا، بسیاری از مشاغل و انسانها هستند که به دلیل وضعیت جسمانی و یا کاری قادر به حضور در پای صندوق رای نیستند اما تدابیر لازم برای مشارکت این اقشار در سرنوشتشان دوشادوش سایر مردم پیش بینی شده است.

بیماران،سالمندان، معلولین، پرستاران، پزشکان مراکز درمانی، آتش نشانان، پرسنل اورژانس و دهها قشر دیگر که در دستگاه‌های خدمات رسان هستند و بصورت شبانه روزی و بدون امکان ترک محل خدمت به مردم خدمت رسانی می کنند یا به دلیل شرایط جسمانی قادر به حضور در شعب اخذ رای را ندارند.

به گفته فرماندار شهرستان شیراز ۸۴۰ شعبه اخذ رای در سطح این شهرستان پیش بینی شده که ۱۲۰ شعبه آن سیار است.

بیماران و همراهان آنها و کادر درمان و پرستاران شیرازی نیز جمعه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ رای خود را در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به صندوق های سیار ریختند.

یکی از بیمارستان‌های شیراز که شعبه اخذ رای سیار برای سهولت بیماران و کادر درمان به این مرکز درمانی منتقل شد بیمارستان شهید رجایی شیراز است که صدها بیمار و همراهان. آنها و کادر درمان رای خود را به صندوق ریختند.

کادر اجرایی صندوق رای سیار برای سهولت افراد و بیماران مراکز درمانی در بالای سر آنها حاضر و تمام فرایند شامل احراز هویت ،استعلام ثبت احوال و رای گیری را انجام می دادند.