کرمان- ایرنا- استاندار کرمان با بیان اینکه در حوزه مشارکت به میزان خوبی در استان جلو هستیم گفت: به نسبت پیش‌بینی، تعرفه با ضریب احتمالی بیشتر در شهرهای بزرگ ارسال شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی فداکار عصر جمعه در ستاد انتخابات استان کرمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات بدون هیچ حاشیه و مشکلی از صبح در حال برگزاری است افزود:با افزایشی که در مشارکت انتخابات وجود دارد در بعضی از جاها شاید نیاز به تعرفه بیشتری وجود داشته باشد البته برای تامین تعرفه مشکلی وجود ندارد و به یاری خدا فرایند انتخابات تا شب بدون مشکل با همین میزان مشارکت پیش می رود.

استاندار گفت: در حوزه مشارکت به میزان خوبی در استان جلو هستیم و اگر تا شب همین نسبت حفظ شود آمار خیلی خوبی را خواهیم داشت.

محمدمهدی فداکار

وی بیان کرد: برگزاری انتخابات در یک هفته کار سختی است و دوستان(عوامل اجرایی و ...) زحمت بسیاری در حوزه نظارت، اجرا و تامین امنیت می‌کشند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه پشتیبانی از انتخابات هم کار دشواری است، ادامه داد: مشارکت با وجود سرمایه گذاری دشمن زیاد است؛ضمن اینکه حاشیه خاصی‌ در این انتخابات نداشتیم و افزایش مشارکت در تمام کشور وجود داشته است.

فداکار با اشاره به اینکه همه در انتخابات از جمله دستگاه‌های نظارتی، پای کار و هماهنگ هستند، ادامه داد: صندوقی نیست که در این انتخابات دچار اختلال در رای گیری شده باشد.

استاندار کرمان بیان کرد: از مردم خواهش می کنیم زودتر پای صندوق های رای بیایند و نگذارند تا به ساعات آخر شب برسد، از کسانی که مردد هستند نیز می خواهیم به تردیدها غلبه کنند و پای صندوق‌ها بیایند زیرا به تعبیر رهبری معظم انقلاب یک رای هم یک رای است.
وی اظهارداشت: در دنیا نرخ مشارکت عددی رسمی است و ظرفیت حکومت ها را بالا می‌برد.

به گزارش ایرنا دومین دور انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز شروع شده است. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نامزدهای این دوره از انتخابات هستند.