همدان- ایرنا- طبق بازدیدهای میدانی در ساعات پایانی رای‌گیری ازدحام جمعیت در بسیاری از شعب اخذ حوزه انتخابیه ملایر رو به افزایش است و صف‌های طولانی در شعب تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا؛ در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از دقایق اولیه آغاز رای‌گیری، حضور مردم ملایر در پای صندوق‌های رای پرشور بود و هم اکنون که با تمدید دوباره ساعت رای‌گیری، همچنان شاهد حضور مردم و صف‌های طولانی در شعب اخذ رای هستیم.

مردم ملایر بار دیگر با این حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات، نشان دادند که پای ولایت ایستاده‌اند و خودشان سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند و در موج دیگر مشارکت حداکثری آمدند تا صحنه‌هایی حماسی را در مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور رقم بزنند.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور فرآیند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم؛ از ساعات اولیه صبح در حوزه انتخابیه این شهرستان آغاز و ۱۹۹ شعبه آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.

"سلمان اسماعیلی" افزود: بنابر گزارش اولیه فرآیند رأی‌گیری با استقبال پرشور مردم در همه شعبه‌های اخذ رای در این شهرستان مواجه شده است.

وی بیان کرد: در این دوره از انتخابات ۱۹۹ شعبه اخذ رای در سراسر حوزه انتخابیه شهرستان ملایر مستقر شده که شامل ۹۸ شعبه شهری و ۱۰۱ شعبه روستایی لست.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: در مجموع ۱۲۹ شعبه ثابت و ۷۰ شعبه سیار در حال اخذ رای در سراسر شعب هستند.

اسماعیلی گفت: بیش از پنج هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و دست‌اندرکاران ما در حوزه‌های امنیتی، حفاظت از شعب اخذ را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ همزمان با سراسر کشور کار رای‌گیری از مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از ساعت هشت صبح امروز در هزار و ۱۳۱ شعبه اخذ رای در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان آغاز شد.

جمعی از شهروندان همدانی در همان دقایق اولیه شروع انتخابات پای صندوق های رای حضور یافتند تا جزو اولین نفراتی باشند که به تکلیف دینی و ملی خود عمل می کنند.

از تعداد شعبات اخذ رای تعیین شده در استان همدان ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز به طور سیار کار جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۹ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز ۱۵تیرماه برعهده دارند.

براساس اعلام وزارت کشور، انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه و با تشخیص وزیر کشور قابلیت تمدید دارد.