یزد- ایرنا - حضور پرشور مردم در شعبه های مناطق مختلف استان یزد نشان می دهد که با کاهش دمای بالای ۴۰ درجه ای و خنک شدن هوا، موج جدیدی از حضور مردم سبب ایجاد صف، پای صندوق های اخذ رای شده است.

به گزارش ایرنا، تعداد قابل توجهی از واجدین شرایط که به دلیل گرما از منزل خود بیرون نرفته بود؛ اکنون پس از خنک شدن هوا، پای صندوق های رای رفتند تا در این عرصه سیاسی سهیم باشند.

امروز بخش قابل‌توجهی از شهروندان استان یزد با وجود گرمای شدید هوا پای صندوق های رای آمدند از پیرمرد ۱۰۰ ساله بهابادی که هدف خود را از حضور در انتخابات، لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و برای کوری چشم دشمنان دانست تا کودکی که در آغوش پدر و مادرش خوابش برده بود.

این ها آمده بودند تا در انتخابات و عرصه این تکلیف سیاسی و واجب حضوری فعال داشته باشند.

امروز اقشار مختلف اعم از کارمند، کارگر، تاجر، بازنشسته، معلم، دانشجو و پیر و جوان و حتی نوجوانانی که به سن قانونی رای دادن نرسیده بودند اما همراه خانواده آمده بودند تا در این رویداد مهم اعلام حضور کنند و با آرای خود تیر خلاصی بر قلب دشمنان نظام بزنند

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با حضور در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران ضمن تایید افزایش حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای گفت: بنا بر اعلام مسئولان شعب، ازدحام جمعیت در برخی از شعب اخذ رای به دنبال خنک شدن هوا افزایش یافته و به همین دلیل ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌ای زمان انتخابات را تا ساعت ۲۴ تمدید کرد.

" علی اکبر عزیزی" از مردم خواست حتماً هر چه سریع‌تر به شعب اخذ رای برای مشارکت در این رویداد مهم سیاسی مراجعه کنند و این حضور را به لحظات پایانی موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات استان از انجام فرایند اخذ رای در تمام ۸۷۰ شعب سطح استان در آرامش و امنیت کامل خبر داد و تصریح کرد: مشارکت اقشار مختلف در این دوره از انتخابات را پرشور از مرحله قبل است.

اداره کل هواشناسی یزد امروز دمای هوا شهر یزد را ۴۱، میبد ۴۲ و بافق ۴۵ درجه اعلام کرد.