تهران- ایرنا- نخستین کتاب کاربردی مبارزه با پولشویی در کشور توسط رئیس مرکز اطلاعات مالی ایران و با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی و قضایی رونمایی شد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاعات مالی ایران، در راستای غنای هرچه بیشتر فرهنگ مبارزه با پولشویی در کشور، نخستین کتاب کاربردی مشتمل بر نکات آموزشی و تحلیلی از جرم پولشویی توسط هادی خانی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی و قضایی رونمایی شد.

این کتاب با عنوان نکات کاربردی جرم پولشویی و با هدف ارائه مصادیق واقعی و عملیانی از جرایم پولشویی مشتمل بر تحلیل آرای قضایی به قضات و وکلا، پژوهشگران و دانشجویان و سایر افراد ذی‌ربط در امور مبارزه با پولشویی توسط مرکز اطلاعات مالی تدوین و به چاپ رسیده است.

خانی دبیر شورای پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم در این نشست اعلام کرد: این اتفاق ریل‌گذاری تولید محتوای آموزشی و کاربردی در مبارزه با پولشویی است که در کنار کتاب‌هایی با محتوای قانون و مقررات می‌تواند غنای هرچه بیشتر جبهه مبارزه با فساد آن‌هم با محوریت مبارزه با پولشویی را در سطوح مختلف جامعه به همراه داشته باشد.