شیراز- ایرنا- استاندار فارس ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین تبریک به دکتر مسعود پزشکیان منتخب مردم گفت: رای قدرتمند مردم به حاکمیت جمهوری اسلامی، سند محکمی بر صحت و سلامت این انتخابات بود.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس در پیام محمد هادی ایمانیه آمده است: حماسه حضور مردم هوشمند و نجیب استان پهناور فارس پای صندوق های رای‌ در دو هفته متوالی، برای تعیین سکاندار اجرای قوانین و مدیریت کشور، از جهت شور و نشاط سیاسی حاکم بر فضای استان مثال زدنی، و به جهت افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات، غرورآفرین بود.

استاندار افزود: این حضور، رای قدرتمند به حاکمیت اسلام و سند محکمی بر سلامت و صحت برگزاری انتخابات و میزان بودن رای ملت در کشور عزیزمان است که اگر چنین نبود، دوستان با همه توان به میدان رقابت نمی آمدند و دشمنان به فرموده رهبر حکیممان با “غوغای دست ساز تحریم انتخابات” و برای کاهش مشارکت مردم تلاش نمی کردند.


در ادامه این پیام آمده است: بی تردید برنده اصلی این انتخابات نیز مانند تمام انتخابات های گذشته، مردم عزیزمان هستند که با بیداری خویش، خط بطلان بر خیال شیاطین کشیدند و نشان دادند که عزت و سربلندی و شرف ایرانی، با فریب و تدلیس دشمنان کمربسته نظام و انقلاب، پایمال نمی شود.

استاندار فارس در این پیام آورده است: ضمن تبریک به منتخب ملت جناب آقای دکتر پزشکیان که اکنون در راس هرم اجرایی کشور، عهده دار رفع مشکلات و برداشتن گام های بزرگ در مسیر عزت داخلی و اقتدار بین المللی کشور عزیزمان است برای ایشان استدعای توفیق در خدمت صادقانه و جهادی و امتداد راه خدمت به مردم عزیزمان را دارم.

ایمانیه در پیام خود از مشارکت و تلاش آحاد مردم شریف استان فارس، دست‌اندرکاران ستادهای انتخاباتی و هواداران نامزدها در هر دو مرحله انتخابات، هیات‌های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل نظامی، انتظامی، امنیتی، عزیزان بسیج و همچنین اصحاب رسانه، به جهت همکاری و تلاش در برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم و پوشش خبری مناسب آن، تشکر و قدردانی کرده است.

استاندار فارس در ادامه این پیام آورده است: همچنین سربلندی بیش از پیش میهن اسلامی مان را تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه و رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری از درگاه خدای متعال خواستارم.