تهران-ایرنا- رسانه‌های صهیونیستی امروز یکشنبه اذعان کردند که رژیم صهیونیستی در باتلاق نوار غزه گیر افتاده است و در جبهه نبرد در شمال فلسطین اشغالی با جنوب لبنان نیز سامانه پدافند گنبدآهنین در مقابله با موشک‌های حزب‌الله لبنان ناکام مانده است. .

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این رژیم ۹ماه است که عمیقا در باتلاق غزه گیر افتاده است.

این رسانه‌ها همچنین تاکید کردند که حزب‌الله لبنان امروز یکشنبه حملات علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی را گسترش داده و دامنه این حملات به مرکز منطقه الجلیل رسیده است.

براساس اعلام این رسانه ها، سامانه پدافندی گنبدآهنین امروز یکشنبه نتوانسته است که تعدادی موشک و پهپاد حزب الله را در آسمان منطقه الجلیل رهگیری کند و در نتیجه اصابت آنها چندین صهیونیست زخمی شده اند.

برخی منابع خبری عرب زبان گزارش دادند که یک موشک و یا پهپاد در مقابل مرکز تجاری «بیج» در منطقه طبریا عیلیت در شمال فلسطین اشغالی فرود آمده و آژیرهای خطر در آن منطقه به صدا درنیامده‌اند.

این منابع تاکید کردند که تعدادی موشک از خاک لبنان شلیک شده و به یک هدف نظامی صهیونیستی در نزدیکی منطقه طبریا اصابت کردند.

حزب الله لبنان امروز یکشنبه در موج حملات جدید خود علیه مواضع ارتش و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی، دهها موشک و پهپاد شلیک کرده است. پایگاه راهبردی نظارت هوایی «میرون» و یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه طبریا از جمله اهداف این حملات موشکی و پهپادی بوده و موشک ها مستقیم به این ۲ پایگاه اصابت کرده است.