یزد- ایرنا- فرماندار یزد گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی در کنار همراهی مردم برای تحقق کامل طرح ملی مسکن در این شهرستان ضروری است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری یزد، " سید محمدرضا مدرسی " در جلسه شورای مسکن شهرستان افزود: اجرای طرح ملی مسکن در اولویت و جزء اقدامات مهمی است که در دست اقدام می باشد.

وی در ادامه از مردم شهرستان بخاطر حضور حماسی و پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول و دوم قدردانی کرد و گفت: باید مردم همانند زمان‌های گذشته در کنار مسئولان برای اجرایی شدن اهداف انقلاب اسلامی همراهی کنند.

این مسئول با اشاره به فضاسازی‌های دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی و جلوگیری از حضور مردم پای صندوق‌های رای تصریح کرد: مردم عزیز ایران با تعلق خاطری که به کشور و نظام جمهوری اسلامی دارند رئیس جمهور خود را انتخاب کردند.

مدرسی از تمامی عوامل برگزاری انتخابات اعم از شورای نگهبان، هیات اجرایی، ستاد انتخابات، بازرسی، مدیران ادارات، ستاد نامزدها و اصحاب رسانه که در ایجاد فضای انتخاباتی سالم همکاری داشتند تشکر کرد و انتخاب دکتر پزشکیان را تبریک گفت.

فرماندار یزد به اهمیت فرصت خدمتگزاری که خداوند برای برخی از بندگانش فراهم کرده اشاره کرد و گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا گره از کار مردم باز کنند و همه دستگاه‌ها و ادارات باید با حداکثر توان تعهدات خود برای تکمیل پروژه‌های مختلف انجام دهند.

این مسئول تاکید کرد: مدیران نظام جمهوری اسلامی باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم و اعتلای کشور بکار گیرند و در مسیر خدمتگزاری از هیچ کوششی فروگذاری نکنند .