کاشان _ ایرنا _ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت: روکش آسفالت و نگهداری راه‌های شهرستان به طول ۷۱ کیلومتر در دولت سیزدهم انجام شده‌ است.

علی اکبر آقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل کالا و مسافر در شهرستان کاشان از طریق محورهای مواصلاتی است و به همین منظور برای نگهداری، بهسازی و توسعه شبکه راه‌های شهرستان گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی اظهار کرد: این شهرستان بیش از ۶۴۲ کیلومتر انواع راه شامل راه های آزادراهی، بزرگراهی و راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که ارزش ریالی امروز آن ها بیش از ۱۷۶ هزار میلیارد ریال است و سرمایه عظیم و ارزشمندی بوده که حفاظت و نگهداری از آنها بسیار مهم است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان بیان کرد: از مجموع راه‌های ارتباطی کاشان، ۱۱۰ کیلومتر آزادراه، ۱۲۹ بزرگراه، ۱۹۳ کیلومتر راه اصلی و ۲۱۷ کیلومتر راه فرعی و روستایی است.

وی اظهار کرد: ۴۰۰ کیلومتر خط کشی راه‌های شهرستان در دولت سیزدهم انجام شد همچنین ۲۰ کیلومتر تعمیرات سیستم روشنایی راه‌ها در این دولت محقق شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون هزار و ۷۰۰ تن آسفالت گرم برای لکه گیری و ترمیم راه‌های حوزه شهرستان کاشان استفاده شده است.

آقایی گفت: عملیات ایمن سازی و رفع ۲ نقطه پرتصادف مصوب کشوری شهرستان کاشان از ابتدای دولت سیزدهم انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر پنج مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در شهرستان کاشان در حال خدمت رسانی می‌باشند و ۲ مجتمع خدماتی نیز در حال ساخت و ۹ درخواست در حال صدور موافقت اصولی می باشد.

شهرستان کاشان دارای ۲ باب ساختمان پلیس راه و ۲ باب راهدارخانه برای خدمت رسانی به کاربران جاده ای می باشد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.