تهران- ایرنا- عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: بخش صنعت و معدن در دولت شهید رئیسی شاهد رشد تولید و تأثیرات مثبت ناشی از آن بود.

مصطفی پوردهقان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه صنعت و معدن گفت: در دولت شهید رئیسی حرکت و اقدامات خوبی در حوزه معادن شروع شد و ما شاهد افزایش تولید در این بخشها بودیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در حوزه صنایع و به ویژه در صنعت خودرو نیز اقدامات خوبی صورت گرفت و افزایش تولید خودرو در سه سال عملکرد دولت شهید رئیسی محسوس بود.

وی افزود: اقدامات انجام شده در دولت شهید رئیسی در حوزه صنعت و معدن برای افزایش تولید تأثیرات محسوسی در رونق اقتصادی داشت.

پوردهقان خاطرنشان کرد: صنعت و معدن بخشهایی است که تأثیر بالایی در ایجاد رونق در تولید دارد و باید اقدامات تحولی در این بخشها صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: امیدواریم که دولت آقای پزشکیان با توجه به این اهمیت، اقدامات جدی و گسترده ای را در این زمینه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، دولت سیزدهم با تکمیل خودروهای ناقص و انبار شده در پارکینگ‌های خودروسازان و تاکید بر کیفی و کمی‌سازی تولید خودرو با رفع موانع تولید، رشد ۴۰ درصدی تولید خودرو را در مقایسه با مدت مشابه در دولت گذشته را رقم زد.