همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت چهار میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ خبر داد.

مرضیه یونسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین پرونده قاچاق ۶ هزار و ۸۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش یک میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه در ازای خودرو حامل کالا به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق ، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: با گزارش ماموران پلیس یگان امداد شهرستان کبودرآهنگ پیرامون کشف محموله قاچاق از یک کامیونت تانکردار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

ضبط و جریمه تاوان قاچاق سیگار در همدان

رئیس شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریالی قاچاقچی دخانیات در همدان خبر داد.

حبیب اله شجاعی گفت: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان به پرونده قاچاق دخانیات شامل ۱۹ هزارو ۸۰۰ نخ سیگار به ارزش ۵۵۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۵۵۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

شجاعی اظهار کرد: همچنین شعبه در ازای خودرو حامل کالا به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالا قاچاق ، متخلف را به پرداخت جریمه معادل ارزش کالا و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی همدان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان در اجرای ایست و بازرسی محور ساوه به همدان از یک خودرو سواری محموله قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه فرجام عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه ای

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند از محکومیت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی یک واحد صنفی برای عرضه خارج ازشبکه کود شیمیایی یارانه ای خبر داد.

محمودرضا شکرائی گفت: این پرونده در شعبه اول بدوی نهاوند برای عرضه خارج از شبکه ۳۲ کیسه کود شیمیایی یارانه ای به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال رسیدگی و متخلف علاوه بر الزام عرضه کالا در شبکه به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند افزود: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از یک واحد صنفی ، تخلف را احراز و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.