زابل - ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل از نمایشگاه داران و فعالان عرضه خودرو در بلوار بسیج این شهر خواست ضمن احترام به حقوق شهروندی تابع قوانین باشند و از پارک خودرو در محل‌های ممنوعه بویژه پیاده‌روها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی ولایتی پور روز دوشنبه در جمع اعضای اتحادیه و فعالان بازار خودرو در زابل با بیان اینکه معضل ترافیک و سدمعبر بلوار بسیج امروز به عنوان یکی از شکایات بر حق اهالی منطقه مطرح می‌شود، اظهار کرد: مشکل سد معبر و ترافیک بلوار بسیج بی‌شباهت با مشکل چندین ساله نبوده و غیر قابل حل شدن نیست.

وی افزود: مشکل سدمعبر خیابان بسیج با همکاری مردم، اصناف و کسبه برطرف خواهد شد و با توجه به فرهنگ بالای مردم فهیم زابل، انتظار داریم بنگاه داران و فعالان خودرو در خیابان بسیج نیز به خاطر جلب رضایت و آسایش شهروندان همکاری لازم را با عوامل اجرایی برای رفع این معضل داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل با بیان اینکه مشکل ترافیک و سدمعبر با همکاری و تعامل قابل حل است، تصریح کرد: در ابتدای امر انتظار داریم فعالان بازار خودرو خیابان بسیج ضمن احترام به حقوق شهروندی تابع قوانین باشند.

️وی گفت: در فرصتی که داده شده نمایشگاه‌هایی که دارای پارکینگ هستند، باید نسبت به جلوگیری از پارک خودرو در محل‌های ممنوعه اقدام کنند.