بهارستان - ایرنا - استاندار تهران از پروژه احداث کلینیک تخصصی شهرستان بهارستان در نسیم شهر بازدید کرد .

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری استاندار تهران روز دوشنبه در شهرستان بهارستان و شهرداری نسیم‌شهر بمنظور بازدید از طرح های در حال اجرا حضور یافت .

در این بازدید مسائل و مشکلات پیش روی شهر و شهرداری بویژه لزوم امیدآفرینی و جلب اعتماد شهروندان مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است در ادامه برنامه‌های مستمر دوشنبه های صنعتی، استاندار تهران از تعدادی از شرکت ها و کارگاههای صنعتی و تولیدی شهرستان بهارستان بازدید خواهند کرد.

استاندار تهران به همراه کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، عبدالله نوحی فرماندار بهارستان، شهردار نسیم شهر و جمعی از مسئولین از پروژه احداث کلینیک تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) نسیم شهر بازدید کرد.

این پروژه بهداشتی و درمانی از پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور شهید به شهرستان بهارستان است و هم اکنون با تخصیص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در حال تکمیل می باشد.

بازدید استاندار تهران از پروژه احداث و ساماندهی زیرگذر راه آهن در رودخانه شادچای

فخاری استاندار تهران به همراه کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، عبدالله نوحی فرماندار بهارستان، دادستان شهرستان، بخشداران، شهرداران گلستان و نسیم شهر و جمعی از مسئولین از پروژه ساماندهی زیرگذر راه آهن در رودخانه شادچای بازدید کرد.

این #پروژه_زیست_محیطی و ترافیکی به صورت مشترک توسط شهرداری‌های گلستان و نسیم شهر در حال اجراست تا بخشی از ترافیک عصرگاهی این محدوده کاسته شود.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.