تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶

خرم آباد_ ایرنا_ بنا بر اعلام راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر لرستان ، جاده خرم‌آباد- پلدختر که به علت تصادف سه خودرو امشب شنبه در مدخل ورودی شهر پل‌دختر مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا، قربانی معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای پلدختر شنبه شب در این خصوص در گفت و گو با خبرنگاران گفت: هم اکنون به دلیل ترافیک ناشی از توقف تعداد زیاد خودروها در ورودی و خروجی شهر پلدختر تردد به کندی انجام می شود.

وی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در ورودی شمالی شهر پلدختر گفت: شامگاه امروز یک دستگاه تریلر با ۲ دستگاه خودروی پراید و ایسوزو در این منطقه برخورد کرد که بر اثر این تصادف محور پلدختر به خرم‌آباد مسدود شد.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر با بیان اینکه تریلر تصادفی در ورودی شمالی پلدختر حامل بار سویا بود که بار آن به داخل جاده ریخته شده است، افزود: نیروهای راهداری، هلال‌احمر، پلیس‌راه، آتش‌نشانی و شهرداری در محل حادثه مستقر شدند و با تلاش های انجام شده ، این محور بازگشایی شد.
وی یادآور شد:2نفر بر اثر تصادف در محور شمالی این شهرستان مصدوم شدند که مصدومان با کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.