تهران بزرگ - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر توسعه فرهنگی و تمدنی شهروندان گفت: تلاش داریم تم پارک های متعددی در مناسبت‌های مختلف اکران کنیم.

به گزارش ایرنا، محمدامین توکلی‌زاده روز دوشنبه در خصوص توسعه تم پارک‌های فرهنگی در پایتخت اظهار کرد: رویداد سرزمین تمدن‌ها یکی از تم پارک‍‌های مهم ما در سال‌جاری بود که با حضور و فعالیت اصحاب فرهنگ و هنر در مجموعه برج میلاد اکران و مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفته است.

وی افزود: در این مجموعه ۱۵ هزار متر دکورسازی شده و سعی کردیم در این نمایشگاه تخت جمشید، برج بابل، دروازه بابل، کاخ پالمیرا در سوریه و اماکنی از لبنان و یمن را به نمایش در بیاوریم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه در پایتخت تم‌پارک‌ ها از قبل وجود داشته است، گفت: در واقع پارک با موضوعاتی همچون مشاغل، بدن انسان، آموزشی، تفریحی و هیجانی اجرا می‌شدند و این‌ها پارک‌های موضوعی هستند اما در خصوص عمیق‌ تر شدن محتوای تم‌ پارک‌ها، به تلاش جدی در نوشتن سناریو و طراحی نیاز داریم که به لطف موقعیتی که در حال حاضر فراهم شده، برای سرزمین تمدن‌ها این محتوا فراهم شد.

به گفته وی، این تم‌ پارک سناریو، طراحی و اجرای خوب دارد و توانسته یک تم‌ پارک مدرن را پیش روی شهروندان تهرانی و چه بسا میهمانانی که از نقاط مختلف کشور و کشورهای دیگر حضور خواهند یافت، قرار دهد.

توکلی‌زاده تاکید کرد: شهرداری تهران این آمادگی را دارد تم پارک‌های دیگری در موضوعات و مناسبت‌های مختلف اکران کند که البته در این مسیر نیاز به حمایت و همکاری اصحاب فرهنگ و هنر را داریم.