زنجان - ایرنا - رئیس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: تیم پسران و دختران زیر ۱۳ و ۱۵ سال بدمینتون زنجان به مسابقات رنکینگ کشوری اعزام شدند.

غلامرضا باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم پسران این استان به مسابقات رنکینگ پسران کشوری که در شاهرود برگزار می شود، اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این مسابقات از هشتم تا یازدهم مرداد ماه برگزار می شود و تیم پسران بدمینتون استان زنجان در رده های سنی زیر ۱۳ و زیر ۱۵ سال شرکت کرده است.

این مسوول ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۳ سال نیز معین مرادی، رهام قاسمی، مه سام باقری، سالار عربخانی، آرین اسکندری و فراز صنایعی ترکیب تیم بدمینتون زنجان را تشکیل می دهند.

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز ماهان مرادی، رادین بهمنی، احسان ناصر احمدی، سبحان حسنلو، سمین شکوهی و به‌همین تلخانلو بدمینتون بازان زنجان در مسابقات رنکینگ کشوری شاهرود هستند.

باقری افزود: سرمربی گری تیم اعزامی استان زنجان نیز برعهده مهرداد حبیبی و به سرپرستی احسان مرادی است.

رئیس هیات بدمینتون استان با اشاره به برگزاری همزمان مسابقات رنکینگ دختران در کرمانشاه نیز گفت: در این مسابقات نیز نماینده استان زنجان متشکل از پرنیا باقری، اسنا واهبی، دنیا محمدی و سارینا حسن خانی با مربیگری و سرپرستی الناز محمدی شرکت کردند.

وی ابراز امیدواری کرد، باتوجه به اینکه بدمینتون کاران زنجانی تمرینات خوبی زیر نظر مربیان داشتند، با کسب مدال های رنگی به استان زنجان بازگردند.