کاشان - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: ساختمان مجتمع فرهنگی، اداری و تبلیغات اسلامی شهرستان برای تکمیل و تجهیز نیازمند ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

حجت‌الاسلام سیدعلی طباطبایی‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره تبلیغات اسلامی اردستان ساختمان ملکی ندارد و در یک ساختمان‌ اجاره ای با قدمت ۵۰ سال فعالیت می کند.
وی اظهار کرد: مجتمع فرهنگی و اداری تبلیغات اسلامی اردستان در زمینی به مساحت ۵۰۲ متر مربع و زیربنای ۴۸۵ متر مربع در ۲ طبقه با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد درحال ساخت بوده و تاکنون بالغ بر چهار میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: در اعتبارات تملک دارایی سال جاری نیز مبلغ هشت میلیارد ریال برای آن پیش بینی شده است و منتظر تخصیص آن هستیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان به توزیع اقلام خوراکی ویژه ماه محرم و صفر بین هیات های مذهبی شهرستان اشاره کرد و گفت: برای این ایام، هفت تن شکر، ۶ تن برنج وارداتی، پنج تن گوشت مرغ و سه تن گوشت قرمز منجمد با نرخ تنظیم بازار توزیع شده است.
حجت الاسلام طباطبایی نژاد افزود: شهرستان اردستان ۱۶۰ هیات مذهبی دارد که تا کنون ۶۰ هیات در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند و پیگیر ثبت نام دیگر هیات‌ها هستیم.
وی به ساماندهی حدود ۱۳۰ مداح در اردستان اشاره و اضافه کرد: این افراد عضو کانون مداحان شهرستان هستند، همچنین ۳۳ روحانی مقیم و ۵۰ روحانی اعزامی از حوزه های علمیه در دهه نخست ماه محرم در مسجدهای شهرستان فعالیت داشتند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان بیان کرد: ۱۱ کانون فرهنگی نیز در شهرستان در مناسبت‌های مختلف برنامه های فرهنگی و مذهبی اجرا می کنند.
شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان است.