تهران- ایرنا- هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با عنوان بازاریابی داخلی: مسائل و چشم‌اندازهای مدیریت داخلی مشتری‌محور «Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management» منتشر شد.

به گزارش روز سه‌شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه تهران، در جدیدترین کتاب مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر، مطالعه رابطه بین بازاریابی داخلی، ذینفعان داخلی و خارجی و شرکت‌ها به‌عنوان موضوعات جدید بررسی شده‌اند.


این کتاب شامل پنج بخش با عناوین «مقدمه‌ای بر بازاریابی داخلی»، «بازاریابی داخلی؛ استراتژی»، «بازاریابی داخلی؛ ابزارها و مدل‌ها»، «بازاریابی داخلی؛ عملیاتی‌سازی و عملکرد» و «بازاریابی داخلی؛ ارتباطات و وفاداری ذینفعان» است.

هشتمین اثر مشترک انتشارات دانشگاه تهران و اشپرینگر با نگارش و ویرایش پانته‌آ فرودی و مرتضی اکبری و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری انتشارات دانشگاه تهران و انتشارات اشپرینگر چاپ و منتشر شده است.

اشپرینگر یکی از ناشران بزرگ بین‌المللی و یکی از پایگاه های اطلاعاتی اصلی است که کتاب‌های آکادمیک و ژورنال‌های تخصصی علمی را منتشر می‌کند.

این انتشارات در سال ۱۸۴۲ توسط ژولیوس اشپرینگر در آلمان تاسیس شد و در حال حاضر بزرگترین ناشر کتب علمی به شمار می رود. این انتشارات همچنین دومین ناشر بزرگ نشریات علمی (پس از الزویر) بوده و در حوزه‌های مختلف علمی، فنی و پزشکی به نشر مقالات می پردازد.

پایگاه اطلاعاتی اشپرینگرلینک که از محصولات این ناشر آلمانی است از قوی‌ترین پایگاههای اطلاعاتی در سه حوزه علوم، فناوری و پزشکی محسوب می شود.