تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس دهم گفت: معاون اول رئیس جمهور در این جلسه تاکید کرد که از همه ظرفیت ها در دولت استفاده می شود.

محمود صادقی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به دیدار اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس دهم با معاون اول رئیس جمهور گفت: در این دیدار جمعی از اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید در ۴ سال مجلس دهم حضور داشتند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس دهم اظهار داشت: این اولین جلسه‌ای نبود که با حضور آقای عارف و اعضای فراکسیون امید برگزار می‌شد بلکه در ۴ سال گذشته این نشست‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شد.

صادقی افزود: هماهنگی‌های مربوط به این جلسه در هفته قبل انجام شده بود و ما از اینکه بنا است آقای عارف به عنوان معاون اول به این سمت منصوب شود هیچ اطلاعی نداشتیم و بنا بود جلسه در دفتر آقای عارف برگزار شود و پس از انجام هماهنگی آقای عارف فقط مکان برگزاری جلسه تغییر کرد.

صادقی خاطرنشان کرد: در این جلسه آقای عارف بر استفاده از ظرفیت نمایندگان و همچنین وزرای دوره‌های قبل از طیف‌ها و جریانات مختلف سیاسی تاکید کرد که این رویکرد آقای عارف رویکردی قابل حمایت است و مثبت ارزیابی می‌شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس دهم اظهار داشت: در جلسه اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید با معاون اول رئیس جمهور بر برگزاری مستمر این گونه جلسات تاکید شد و اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید عنوان کردند که این جلسات محدود به فراکسیون امید نباید باشد و با فراکسیون‌های دیگر نیز باید جلسات برگزار شود و دولت از ظرفیت‌های فراکسیون‌های اصولگرایان و مستقلین نیز استفاده کند.

وی افزود: اینکه دولت و آقای عارف به عنوان معاون اول رئیس جمهور برنامه استفاده از ظرفیت نمایندگان ادوار و وزرای دوره‌های قبل از جناح‌ها و جریانات مختلف سیاسی را یک سرمایه می‌داند رویکردی قابل تقدیر و قابل حمایت است.