اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه شوش گفت: نقش عشایر در پیروزی‌های رزمندگان اسلام در میدان‌های نبرد با دشمن و صیانت از مرزهای کشور به خصوص خوزستان، برجسته است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار مهدی طرفی روز چهارشنبه در دیدار با سران عشایر و اقوام در محل ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان شوش، عشایر را سرمایه های نظام برشمرد و اظهار کرد: عشایر غیور خوزستان و به خصوص شهرستان ولایتمدار و شهیدپرور شوش همواره در مسیر اهل بیت(ع) گام برداشته و غیرت، اتحاد، اقتدار، همکاری، اصالت و وفاداری را در تمامی زوایا در وجود خود دارند.

وی با اشاره به رشادت‌های اقوام در دفاع مقدس تاریخ ایران اسلامی افزود: نقش موثر عشایر و اقوام در دوران صدر اسلام تا دفاع مقدس و در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی بی بدیل است و امید است میراث دار خوبی برای پاکی، صداقت، عزت و شرافت اقوام شریف باشیم.

فرمانده سپاه شوش ادامه داد: بی شک با وجود عشایر غیور می توانیم با قدرت بیشتر به جنگ با مشکلات برویم؛ با یکدلی، اتحاد و انسجام می توانیم آینده کشور را آنگونه که رهبر معظم انقلاب، به آن اشاره دارند، بسازیم.

وی بیان کرد: گروه های جهادی و بسیجی این شهرستان در تمامی عرصه ها برای خدمت به مردم پای کار هستند و در هر بخشی که نیاز به کمک باشد از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

سرهنگ پاسدار طرفی بیان کرد: امنیت و آرامش کنونی کشور به برکت خون شهدا به دست آمده و ما نیز در حوزه وظایف خود برای برقراری امنیت منطقه تا پای جان در میدان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: مکتب پاسداری، مکتبی شعاری نیست؛ در مکتب پاسداری مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت بی منت به مردم به خصوص عشایر و اقوام شریف خوزستان از رسالت های ما به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه شوش یادآور شد: مشورت و همفکری با عشایر برای رفع مشکلات یکی از اقدامات مهم است که تاکنون نتایج خوبی را برای مردم منطقه به همراه داشته است

سرهنگ پاسدار طرفی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت جوانان، نخبگان و گروه های جهادی متخصص بتوانیم بخشی از نیازهای عشایر غیور این شهرستان را بررسی و با مشارکت مردم، مشکلات را از پیش رو برداریم.