بوشهر-ایرنا- مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر گفت: مخاطب‌شناسی بخشی مهم از فعالیت رسانه‌ها و روابط عمومی‌ دستگاههای اجرایی در کارکرد حرفه ای است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شجاعیان شامگاه پنجشنبه آئین اختتامیه رویداد رسانه ای انتخاب در عسلویه استان بوشهر اظهار کرد: بدلیل اهمیت کارکرد روابط عمومی‌ها متولیان این بخش باید با دانش و ابزارهای نوین فعالیت کنند.

وی افزود: رسانه و روابط عمومی باید برای نیروهای سازمانی، ذینفعان و حتی رقبا برنامه داشته و تولید و انتشار محتوا را مدیریت کنند.

مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر بر اهمیت دانش و توان کارکنان رسانه و روابط عمومی تاکید و یادآورشد: فعالان این حوزه باید مهارت استفاده از فناوری‌های نوین برای تولید و توزیع محتوا را داشته باشند.

شجاعیان ادامه داد: امروزه هوش مصنوعی یکی از مهم‌ترین ابزارها برای فعالان رسانه‌ای و روابط عمومی‌ها محسوب می‌شود و باید از قابلیت‌های آن استفاده کرد.

وی افزود: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در مواقع بحران نقش و مسئولیت مضاعفی دارند و باید اخبار صحیح و دقیق را مخابره کرده و پاسخگو باشند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های روابط عمومی‌ها اظهار کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بزرگی است که روابط عمومی‌ها باید این ظرفیت‌ها را به مردم معرفی کنند.

محمد شیخان افزود: رسانه و روابط عمومی نقش مهمی در ایجاد ارتباط بین سازمان‌ها و جامعه دارند و در این مسیر باید هوشمندانه عمل کنند.

عباس مطاف مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر نیز در این آیین اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در ایجاد شور انتخاباتی نقش مهمی داشتند و امروز تجلیل از برترین‌ها رویداد " انتخاب" در همین راستا انجام شد.

بیشتر بخوانید

عزم جدی روابط عمومی‌های ادارات بوشهر برای جریان‌سازی خبری

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان و برپایی کارگاه آموزشی استفاده از تجهیزات نوین و هوش مصنوعی در روابط عمومی از دیگر بخش‌های این گردهمایی بود که به میزبانی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد برگزار شد.

مراسم اختتامیه رویداد رسانه‌ای "انتخاب" که با حضور روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در عسلویه برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر این رویداد تجلیل شد.