مشهد -ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۷۵۰ واحد صنفی برای عرضه مستقیم کالاهای پرمصرف ویژه دهه پایانی ماه صفر در اطراف حرم مطهر رضوی واقع در این شهر نشانه گذاری شدند.

محسن صیادی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی منطقه ثامن (اطراف حرم مطهر رضوی) در مشهد افزود: این نظارت‌ها تا پایان ماه صفر ادامه خواهند داشت.

وی بیان کرد: ۷۵۰ واحد صنفی مزبور برای عرضه ۲۳ قلم کالای اساسی پرمصرف برای زائران و مجاوران در روزهای پایانی ماه صفر نشانه‌گذاری شده و کالاها را با قیمت مصوب عرضه می کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از واحدهای صنفی مزبور برای عرضه کالاهای اساسی به قیمت حداکثر مصوب یا مندرج برروی کالا تعهدنامه گرفته می شود.

صیادی ۲۳ قلم کالای اساسی را شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم‌مرغ، کره، پنیر، ماست، شکر، نبات، آبنبات، قند، کنسروها، رب گوجه فرنگی، روغن، برنج، حبوبات، چای، پیاز، سیب زمینی، پرتقال، سیب، آب معدنی و شوینده بهداشتی برشمرد.

وی اظهار کرد: زائران و مجاوران در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی در اطراف حرم مطهر می توانند به پایگاه ثامن این مدیریت واقع در حدفاصل طبرسی جنوبی ۱۸ و ۲۰ مراجعه کنند.

۱۵۰ هزار واحد صنفی در مشهد پروانه کسب دارند.