شهرری-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری از افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد.

حسین یوسف زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در مجموعه ورزشی عنبر محله دولت آباد شهرستان ری حدود ۲۰روستا میزبان المپیاد و رشته های مختلف ورزشی هستند و انشا الله المپیاد در ۲۹رشته ورزشی که ۱۵رشته مختص آقایان و ۱۴رشته مختص بانوان می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری افزود: این المپیاد روستایی در ۱۴روز انجام خواهد شد و پایان اختتامیه از تمامی دهیاری های برتر بخشداران که مشارکت قوی و حداکثری داشتند و ورزشکاران و آنهایی که به عنوان نخبه ورزشی توسط هیئت های ورزشی معرفی می شوند تجلیل لازم رو به عمل خواهیم آورد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از المپیاد هدف ما کشف استعدادهای برتر و همگانی کردن ورزش است و استعدادهایی که انتخاب می شوند و از سوی هیئت های ورزشی معرفی می شوند را به تیم ها و هیئت های استانی و کشوری معرفی می کنیم.

وی افزود: این نتیجه و تلاشی که ورزشکاران در این دوره از المپیاد انجام خواهند داد و سال گذشته هم از همین المپیاد و از نتایج همین المپیاد ۴ تا تیم از شهرستان ری از مناطق قاسم آباد تهرانچی، در رشته فوتسال و طناب کشی و چوب کشی به عنوان تیم برتر استان تهران در سطح کشوری معرفی شدند.