یاسوج -ایرنا-خیمه فرهنگ و هنر چهارشنبه شب با حضور مسوولان و جمعی از شهروندان در بوستان مهرورزی شهر یاسوج گشایش یافت.

به گزارش ایرنا.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در آیین گشایش خیمه فرهنگ و هنر گفت:خیمه فرهنگ و هنر در قالب برنامه بزرگ دومین کنگره شهدای استان با مشارکت هنرمندان، سپاه و کانون فکری کودکان و نوجوانان راه اندازی شده است،

امین درخشان افزود:در این خیمه نمایشگاه کتاب، آثار تجسمی، شب شعر، موسیفی حماسی، سرود فرزندان خورشید و سایر برنامه های فرهنگی به مدت یک ماه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی بیان کرد: شهروندان یاسوجی و گردشگران می توانند هر شب تا ساعت ۲۴ از برنامه های فرهنگی این خیمه بهره مند شوند.

درخشان عنوان کرد:با توجه به اینکه بوستان مهرورزی از پارک های اسکان شبانه مسافران در شهر یاسوج است خیمه فرهنگ و هنر در همان ساعت های اولیه با استقبال شهروندان مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: خیمه فرهنگ و هنر افزون بر عرضه کتاب با تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصد فرصتی برای تهیه دیگر محصولات فرهنگی و همچنین شرکت در آیین های فرهنگی آن است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با اشاره به اینکه استفاده از هنر در برنامه های فرهنگی به جذابیت آن کمک می کند گفت:خیمه هنر که ترکیبی از هنر و فرهنگ است طرحی نو است.

سید جواد هاشمی مهر افزود:امسال برنامه های منجسم و جامعی برای بزرگداشت شهدای استان در شهرستان های مختلف اجرا شده که با استقبال مردم مواجه شده است.

وی تاکید کرد: برنامه اصلی کنگره ۲هزار شهید کهگیلویه وبویراحمد شهریور ماه امسال برگزار می شود.