سنندج- ایرنا- رئیس حوزه هنری کردستان گفت:هزینه کردن در عرصه هنر، بهترین سرمایه گذاری برای توسعه همه جانبه جامعه به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، اسعد فرهادی روز چهارشنبه در دیدار با هنرمندان سقزی اظهار کرد: هنرمندان صاحب تخصص و تجربه در تمام رشته‌های هنری با آموزش نسل جوان و ارائه مشاوره به مدیران و صاحبان کسب و کار در تصمیم سازی‌ها می توانند، بستر رشد و توسعه جامعه را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه هنرمندان صاحب تحصیلات، تخصص و تجربه گنجینه هایی ارزشمند در جامعه به شمار می روند، گفت: متولیان امور فرهنگی و هنری باید بسترهای لازم را در راستای انتقال سواد و تجارب این افراد به نسل جوان فراهم کنند و این مهم یکی از برنامه های اولویت دار حوزه هنری است.

رئیس حوزه هنری کردستان، حمایت‌های همه جانبه از هنرمندان متعهد را رسالت اصلی این نهاد اعلام کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای کشف استعدادهای درخشان عرصه هنر و تقویت ارتباطات بین هنرمندان از جمله اقدامات در زمینه حمایت از هنرمندان است.

وی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه هنری با کمک فرمانداری‌ها و مدیریت شهری از توان و ظرفیت هنرمندان صاحب تخصص و تجربه سطح استان در همه شهرستانها بهره خواهیم گرفت.

فرهادی در این دیدار نگاه فرهنگی شهردار و شورای اسلامی سقز را به هنر قابل تقدیر دانست و گفت: حوزه هنری استان با تمام توان و ظرفیت و پتانسیل خود در کنار آنها بوده و آماده ارائه خدمات به هنرمندان این شهر است.