ساری-ایرنا- فرماندار شهرستان قائمشهر از پیگیری ها و انجام اقدامات لازم برای رفع ایرادات اخذ شده از سوی فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت:‌جلسات مختلف استانی، ‌شهرستانی و در تهران برای چگونگی رفع این موارد و ایجاد شرایط خوب در ورزشگاه "شهید وطنی" قائمشهر برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، ‌جواد مولایی قرا روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران افزود: پیش از این فدراسیون فوتبال به ورودی، ‌گیت ها و جایگاه تماشاچیان برای بانوان ایراداتی وارد کردند که تلاش شده تا این مسائل برطرف شود.

وی ادامه داد: باشگاه و تیم نساجی مازندران شناسنامه فوتبالی و ورزشی مازندران و شهرستان قائمشهر است که مسوولان با تمام توان برای رفع مشکلات آن در تلاش هستند.

بنا به اعلام هیات فوتبال مازندران، ‌ پیش از این سازمان لیگ فوتبال برای استانداردسازی و هماهنگی بین ورزشگاه‌های میزبان رقابت‌های لیگ برتر الزاماتی را در نظر گرفت. مجموع ایراداتی که به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گرفته شده شامل ۲۰ تا ۳۰ ایراد است که یکی از مهم‌ترین آن بحث مکان ورود اتوبوس کاروان اعضای تیم‌ها به داخل ورزشگاه، ‌جایگاه تماشاچیان بانو و گیت ها بود.

هیات فوتبال مازندران اظهار داشت:‌برای رفع ایرادات مطرح شده قرار است دیوار بین هیأت کشتی و جایگاه تماشاگران برداشته شود و از این به بعد این جایگاه مختص بانوان هوادار خواهد بود و نیز درب‌های خروجی هم در کنار گیت ها در نظر گرفته می شود تا از این به بعد تیم مهمان از درب سمت راست جایگاه VIP ورزشگاه وطنی وارد و از همان درب نیز خارج شوند.

قرار است گیت مجزا برای بانوان هوادار در سمت چپ بخش VIP ورزشگاه در نظر گرفته شود همچنین درب ورود خروج مجزا برای بانوان هوادار در نظر گرفته شده که مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

فرماندار شهرستان قائمشهر در ادامه به برنامه ریزی برای اتمام طرح های نیمه تمام چندین ساله این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر طرح های بیمارستان رازی و تقاطع غیر همسطح الغدیر که سالها بر زمین مانده بود در این مدت به بهره برداری رسید.

وی از توجه ویژه به روستاهای قائمشهر طی سالهای اخیر خبر داد و گفت: برای سه سال متوالی ۸۵ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان به روستاها اختصاص یافته است.

به گفته مولایی قرا با پیگیری های انجام شده برای افزایش فضای درمانی قائمشهر هفت هزار متر مربع فضا در بیمارستان ولیعصر این شهرستان به عنوان درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در نظر گرفته شده است که در حال حاضر مشاور مشغول انجام آزمایشگاه مکانیک خاک است.

وی همچنین از به سرانجام رسیدن تقاطع غیر همسطح سوخته کلا خبر داد و افزود: به عنوان آخرین طرح نیمه تمام قائمشهر در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.