پاریس- ایرنا- ورزشکار المپیکی ایران در کانوی تک‌نفره ۱۰۰۰ متر گفت: برای المپیک باید ورزشکاران نخبه و سطح اول را جدا کرد و با برنامه‌ریزی مناسب آنها را آماده حضور در این بازی‌ها کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، محمد نبی‌رضایی امروز (چهارشنبه) به رغم تلاش قابل توجه از صعود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کانوی تک‌نفره ۱۰۰۰ متر المپیک پاریس بازماند. وی در این خصوص اظهار داشت: در قایقرانی مدت زیادی طول می‌کشد تا به رکورد مطلوب برسید. ما از سنین پایه شروع می‌کنیم و از سن ٢۵ سالگی به بعد به رکوردهای مورد نظر می‌رسیم.

وی ادامه داد: قبل از بازی‌های آسیایی رکوردهای خوبی نداشتم و تا بعد از بازی‌های آسیایی که زمان کمی هم بود تمریناتم را ادامه دادم و در عرض ۴ ماه توانستم از چهارمی آسیا به نفر اول سهمیه المپیک این قاره برسم و طلا بگیرم. بعد از آن هم حدود دو ماه بیشتر برای المپیک فرصت نداشتم.

نبی‌رضایی افزود: اگر در المپیک مدال می‌خواهیم باید ورزشکاران نخبه، اول و دوم را جدا کنیم، ٢ تا یا ٣ سال از بازی‌های آسیایی، از لیگ و یا هر رقابت دیگر جدا کنیم و روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم و در کمپ‌های حرفه‌ای با ورزشکاران عنوان‌دار جهان تمرین کنند و این نیاز به زمان دارد اما امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و روی آنها کار شود. به هر صورت ما چیزی از ورزشکاران دیگر کم نداریم و امیدوارم در المپیک بعدی مدال کسب کنم.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به طور رسمی از پنجم مرداد آغاز شده و تا ۲۱ این ماه ادامه دارد. کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها شرکت حضور دارد.