یزد- ایرنا- فرماندار بهاباد یزد گفت: گروه‌های جهادی نقش مهمی در خدمت به مردم و حل مشکلات دارد و باید در شهرستان تقویت شوند.

به گزارش ایرنا، " علیرضا تیموری " روز پنجشنبه در جمع گروه‌های جهادی بهاباد افزود: سپاه در کنار جهادگران بسیجی و سایر شهروندان در تلاش است تا خدمات محرومیت زدایی، مردم یاری و عمرانی را برای شهروندان با آورده امنیت به عنوان یک پیش نیاز اصلی ارائه کند چرا که خرسندی و رضایت شهروندان مهمترین سرمایه اجتماعی است.

وی ادامه داد: کار جهادی و مردمداری، مردم یاری و مردم نوازی نیازی به رسانه‌ای کردن ندارد اما از آنجایی که کار جهادی امیدآفرین است با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب یک تکلیف است.

وی کار جهادی را همراه با مشقت دانست و گفت: کار گروه‌های جهادی برای مردم و به وسیله مردم است و بسیج سازندگی هم به معنی ساختن و پیش برندگی در همه عرصه هاست.

فرماندار بهاباد از تمامی برگزار کنندگان رزمایش فاطمی در شهرستان قدردانی کرد و بر خدمت بی‌منت به مردم تاکید کرد.

تیموری اضافه کرد: در شهرستان بهاباد کارهای خوبی توسط نیروهای جهای و بسیج سازندگی در زمینه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی، بهداشتی، درمانی و احداث مسکن و مانند اینها در مناطق شهری و روستایی انجام شده است.

همچنین امام جمعه بهاباد با اشاره به تفکر بسیجی و جهاد تبیین گفت: ما امروز در کشور نیاز به نیروهای جهادگر اندیشه و تفکر داریم.

حجت‌الاسلام " علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی " افزود: اندیشه می‌تواند که جهاد تفکر همراه با عقل بیشتر کارها را به پیش ببرد.

مرکز شهرستان بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.