زنجان - ایرنا - رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: حوزه هنری بستری مناسب برای آموزش و نشر کارهای کمتر دیده شده و دارای ظرفیت بالایی است که می‌تواند برای همه کارهای هنری پایلوت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ مهدی کریمی روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زنجان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، افزود: همه کسانیکه دغدغه کشور خود را دارند انقلابی هستند و حوزه هنری به دور از همه سیاسی کاری ها مامنی برای همه هنرمندان است.

وی تاکید کرد: همه افراد جامعه و هنرمندان با هر نگاهی در حوزه هنری جای دارند و دایره این حوزه محدود نیست.

کریمی، رویکرد و نگاه حوزه هنری را کلان دانست و یادآور شد: برنامه های متنوعی در حوزه هنری کشور و زنجان در حال اجراست.

وی، زبان هنر را بسیار تاثیرگذار و کارساز بیان کرد و اظهار داشت: فیلم ‌" در آغوش درخت " که کار مرکز سینمای حوزه هنری و یکی از این اقدامات است که اکران آن از روز گذشته / جمعه/ در زنجان آغاز شده و دیدن آن به همه خانواده ها به خصوص زوجهای در آستانه طلاق توصیه می شود.

کریمی افزود: "در آغوش درخت " به کارگردانی و نویسندگی "بابک لطفی خواجه پاشا" تهیه شده است که در آن بحران زندگی کیمیا و فرید در ۱۲ سالگی ازدواجشان با نقش آفرینی مارال بنی آدم، جواد قامتی، روح الله زمانی و اهورا و رایان لطفی به تصویر کشیده شده است.

وی گفت:‌ این فیلم سینمایی در جشنواره گذشته فیلم فجر تحسین منتقدان را برانگیخت و جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم اول را دریافت کرد و علاوه بر استقبال مردمی در ایام جشنواره، اکران آن در این روزها با استقبال مردم رو به رو شد.