ساری- ایرنا- رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل گفت: راننده متخلف پیمانکار حمل پسماند که زباله و نخاله‌ها را به جای انتقال به محل دپوی زباله در معابر شهری تخلیه می‌کرد شناسایی و از کار اخراج شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری آمل مهدی قاسمی اظهار کرد: راننده متخلفی که زباله‌ها را به جای انتقال به محل دپو زباله در معابر شهری تخلیه می‌کرد با جریمه نقدی و معرفی به مراجع قضایی نقره‌داغ شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش مردمی و پیگیری‌های سازمانی، راننده متخلف اخراج و پیمانکار مربوطه هم جریمه نقدی شد. خودروی جمع‌آوری زباله هم از روند ارائه خدمات کنار گذاشته شد و تحت هیچ شرایطی حق رابطه کاری با سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل را نخواهد داشت.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل خاطرنشان کرد: پرونده راننده متخلف پس از جمع‌بندی به مرجع قضایی فرستاده و شرکت پیمانکاری نیز به پرداخت جریمه نقدی و درج کتبی تخلف در پرونده محکوم شد.

قاسمی از شهروندان و رسانه‌ها بابت بیان مشکلات شهری به منظور برطرف شدن چالش‌ها قدردانی کرد و افزود: نظافت و جمع‌آوری زباله و مدیریت پسماند شهری در راستای خدمت هر چه بهتر به شهروندان از مسئولیت‌های محوله این سازمان است که در این مسیر از همه توان استفاده می‌کنیم.