رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: از سوی مالک این باشگاه، اعضای هیات مدیره داماش انتخاب و معرفی شدند.

سجاد حقدادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از طرف نصیر نعیمی‌پور مالک رسمی باشگاه داماش گیلان، عباس قمی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره این باشگاه منصوب و انتخاب شد.

وی افزود: نعمیمی‌پور که به عنوان رئیس مجمع و عضو هیات مدیره باشگاه داماش گیلان هم فعالیت خواهد داشت مجتبی دهنادی، حسن ریواز و بهنام قربانی زیکساری را به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه داماش گیلان معرفی کرد.

وی ادامه داد: همچنین سیدحمید سجادی وزیر اسبق ورزش و جوانان، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و دارنده مدال‌های طلای رقابتهای دو و میدانی آسیا در دهه ۶۰ و ۷۰، به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه داماش گیلان فعالیت خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در خصوص عدم دریافت مجوز ملی این باشگاه نیز بیان کرد: یکی از مشکلات بزرگ داماش گیلان، عدم دریافت این مجوز است اما مالک و مسئولان باشگاه داماش تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا تمامی مشکلات این باشگاه برطرف شود و این تیم با قدرت در رقابتهای لیگ دسته یک کشور حضور یابد.

به گزارش ایرنا، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان روز گذشته(شنبه) در بندرآستارا اعلام کرد که تیمهای داماش و شهرداری آستارا ۲ نماینده گیلان در رقابتهای لیگ دسته یک کشور جام آزادگان، تاکنون مجوز ملی باشگاهی را دریافت نکردند و مدیران این ۲ باشگاه باید در این راستا اقدامات لازم را سریعتر انجام دهند زیرا طی ۱۰روز آینده اعضای هیات مدیره و تراز مالی باشگاه‌ها باید مشخص شود تا تصمیمات لازم برای حضور یا عدم حضور باشگاه ها در لیگ جدید اتخاذ شود.