دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه دزفول ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه سازندگان مولفه‌های قدرت در جامعه هستند.

به گزارش ایرنا، علیرضا خردمند عصر یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران بیان کرد: خبررسانی یکی از مشاغل سخت، پرزحمت و پراسترس است و امیدواریم جزو مشاغل سخت و زیان‌آور به حساب آید.

وی با بیان اینکه خبرنگاران هنگام جمع‌آوری، درج و پس از انتشار خبر دچار استرس‌های فراوانی می‌شوند، افزود: تسخیر اذهان یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت هر کشور است و فروپاشی جامعه از طریق روش‌های نرم در نبود این مولفه سریعتر محقق می‌شود.

خردمند گفت: آگاهی بخشیدن به جامعه یکی دیگر از وظایف خبرنگاران است که با وجود افرادی با مهارت در دزفول محقق شده است.

وی از خبرنگاران دزفول که در حوادث و زمان‌های مختلف تلاش می‌کنند قدردانی و اظهارامیدواری کرد: مشکلات خبرنگاران باید رفع و ارتباط خوبی بین مسوولان و خبرنگاران برقرار شود و مسیر انقلاب به خوبی طی و وظایف محوله در خدمات رسانی به مردم به سرانجام برسد.

خردمند از تلاش مدیریت این مجموعه فرهنگی، فرهنگی و اقتصادی مادر قدردانی کرد و گفت: این مجموعه ظرفیت بسیار خوبی در منطقه ایجاد کرده که استان‌های همجوار را نیز در برخواهد گرفت امیدواریم شاهد توسعه این مجموعه و دیگر سرمایه‌گذاران باشیم و مردم از خدمات بخش خصوصی به خوبی استفاده کنند.

مدیر مجموعه تجاری مادر نیز روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهارکرد: امروز این مجموعه با تلاش‌های فراوان در آستانه تکمیل است، این مجموعه در حال حاضر برای یک هزار و ۱۰۰ نفر را به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده که به زودی ۱۰۰ نفر به این تعداد اضافه خواهد شد.

علی مربوطی افزود: حدود ۶۰۰ نفر نیز در این مجموعه کسب و کارهایی ایجاد کردند و مشغول خدمات‌رسانی هستند.

وی گفت: این نوید را می‌دهیم که مجموعه‌ای به نام "مادر " از اعضای مشتریان این مجموعه با نگاهی فراتر از این مجموعه تشکیل می‌شود.

مربوطی با بیان اینکه حدود پنج سال برای تحقق این امر تلاش شده است، گفت: حامی کارت مادر با ارائه ۲۰ خدمت ویژه طراحی شده که در مرحله اول برای استفاده اعضای مجموعه مادر و در مرحله بعد برای همه همشهریان خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد با این حرکت گامی موثر در جهت کاهش هزینه‌های خانواده و بالابردن سطح ارائه خدمات در کل کشور برداشته شود.

مربوطی بیان کرد: با حامی کارت مادر هنگام سفر مکان‌هایی با ارایه تخفیف و خدمات مشخص در نظر گرفته خواهد شد که امیدواریم اقدامی ماندگار در جهت ارائه خدمات و بالابردن سطح رضایتمندی مردم باشد.

به گزارش ایرنا، تجلیل از خبرنگاران و پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های این آیین بود.