تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹

ایلام - ایرنا -مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از دپوی ۴۳۰ هزار بطری آب در سردخانه قرارگاه اربعین شرکت آب و فاضلاب با هدف تامین آب پایدار در پایانه مرزی مهران خبر داد.

"محمد محمدی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری، یک دستگاه "لیفتراک برقی" در محل سردخانه و انبار آب‌های بسته بندی شده در مرز مهران استقرار یافت.

وی افزود: امسال و با هدف تامین آب پایدار در پایانه‌های مسافری برکت( شهید رئیسی) و مرزی شهید سلیمانی مهران، پروژه‌های جدیدی تعریف و اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: امسال با برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته، تامین آب پایدار در مرز مهران برای زوار محقق شده و در این راستا به میزان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه آب از چاه‌های موجود، استحصال و وارد شبکه توزیع در این پایانه‌ها می‌شود.

محمدی از حضور نیروهای ستادی و عملیاتی شرکت به صورت شبانه روز در مهران تا پایان کنگره عظیم اربعین خبر داد و تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا زوار اربعین حسینی هیچگونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ۶ اکیپ رفع حوادث و اتفاقات در حوزه آب و فاضلاب در پایانه مرزی مهران مستقر و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در حوزه آب و فاضلاب، تامین آب پایدار و ارائه خدمات آبفا زوار، مواکب، سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ ها هستند.

به گزارش ایرنا، مرز مهران به واسطه امنیت و نزدیکی به عتبات عالیات اصلی‌ترین مرز برای تردد زائران در ایام اربعین است.

پیش بینی می‌شود اربعین امسال بیشتر تردد زائران حسینی(ع) زائر از پایانه مرز مهران تردد کنند.