سبزوار - ایرنا- مسوول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: نمایش «آخرین روز» با همکاری این اداره در پلاتو "امیرشاهی" مجتمع فرهنگی، هنری "اسرار" سبزوار به روی صحنه رفت.

به گزارش ایرنا، الهه قلعه‌نوی روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: این اثر نمایشی به نویسندگی و کارگردانی حسین امینی آماده اجرا شده که در آن "حسین امینی، هانا نامنی، میترا تاج، امیررضا کوشکی و آوا اسحاقیان" ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: مرتضی ربیعی، امیررضا کوشکی، علی رستمی‌منش، محمد نامنی، آیدا اسماعیل‌نیا، حسین دارینی، یاسین مهدوی یگانه، مهدی هراتی، مینا گنجی، محمد فرزانه، متین ذبیحی، ایمان برزنونی، مهدیه میر احمدی، ابوالفضل دلبری، ماهان محتشم و غزاله یزدان‌شناس نیز به عنوان عوامل، این گروه را همراهی می‌کنند.

آخرین روز داستان بازیگری به نام سامان را روایت می‌کند که برای تمرین تئاترش از مهرانا می‌خواهد تا به او یاری برساند. سامان، مهرانا و آوا شروع به تمرین می‌کنند و مهرانا تمرین را باور می‌کند و ...

مسوول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: علاقه‌مندان و هنردوستان تا ۲۸ مردادماه می‌توانند هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در محل مجتمع فرهنگی، هنری اسرار به تماشای این نمایش بنشینند.