گرگان- ایرنا- رییس هیات فوتبال گلستان، سهم فوتبال استان از اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی اداره کل ورزش و جوانان استان را اندک و ناچیز دانست و گفت: از این مبلغ، تنها ۶۰۰ میلیون ریال به حساب هیات فوتبال واریز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا قاسم کوهستانی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت تجلیل از خبرنگاران ورزشی گلستان اظهار کرد: این میزان مبلغ اختصاص یافته به فوتبال با وجود ۱۵ هزار ورزشکار سازمان یافته این رشته ورزشی در استان بسیار ناچیز است.

وی ادامه داد: فوتبال این استان در رده‌های سنی پایه جزو استان‌های برتر کشور است، اما در رده بزرگسالان به دلایل مختلف آنگونه که باید و شاید، عملکرد خوبی ندارد.

وی بیان کرد: کشاورزی بودن استان و جلوگیری از استقرار صنایع بزرگ و مادر در استان سبب شده تا در تیمداری و حمایت از تیم‌های ورزشی، موفق نباشیم.

رییس هیات فوتبال گلستان گفت: برای جبران این خلا نیاز است تا بزرگان و پیشکسوتان این رشته دور هم جمع شوند و همچون ۲ رشته مورد حمایت یکی از بخش‌های استان، جلساتی را با استاندار برگزار کرده و در این زمینه چاره اندیشی شود.

کوهستانی با گلایه مندی از اینکه نگاه مسوولان استان به فوتبال به اندازه والیبال و بسکتبال مثبت نیست، افزود: ارائه تسهیلات ارزان قیمت و طولانی مدت در بازپرداخت می‌تواند برای حامیان فوتبال انگیزه ایجاد کند.

رییس هیات فوتبال گلستان گفت: برای توسعه این رشته باید همه پای کار باشند تا نتایج مثبت این حمایت‌ها را در رونق همه جانبه ورزش پرهوادار فوتبال ببینیم.

در این نشست از سایت اینترنتی اختصاصی هیات فوتبال استان گلستان به عنوان تنها منبع و مرجع موثق اخبار و گزارشات این هیات به نشانی http://Golestanfootball.ir رونمایی شد.