تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳

کاشان _ایرنا _ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ایمن‌سازی بازار کاشان با جدیت پیگیری و عملکرد دستگاه‌ها در حال انجام وظایف محوله نیز رصد می‌شود.

به گزارش ایرنا، منصور شیشه‌فروش روز سه‌شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشان افزود: امروز مانور لحظه صفر ایمنی بازار کاشان با هدف ارتقای ایمنی دستگاه‌های امدادی شهرستان و با هدف کنترل و پیشگیری از وقوه حوادث در بازار برگزار شد.

وی اظهار کرد: طول بازار کاشان سه کیلومتر است و هفت سرا دارد و هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در آن مستقر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: هیات امنای بازار باید تشکیل و یکی از راسته‌های آن با همکاری میراث فرهنگی و شرکت برق ساماندهی شود.

شیشه‌فروش همچنین گفت: بدلیل فرسودگی و قدمت تاسیسات بیمارستان شهید بهشتی کاشان باید ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به نوسازی تاسیسات این مرکز درمانی اختصاص یابد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان هم در این نشست گفت: وضعیت بازار کاشان نگران‌کننده است و باید به آن پرداخته شود.

حمیدرضا محمدی فشارکی افزود: شهر کاشان قطب حوزه بهداشت و درمان شمال استان اصفهان و بعضی از شهرستان‌های استان‌های همجوار است، این خطه در کریدور شمال به جنوب کشور قرار دارد و هر حادثه‌ای که در این محور مواصلاتی رخ دهد، اورژانس و بیمارستان‌های منطقه باید به آن خدمات‌رسانی کنند.

وی اظهار کرد: «مگس مدیترانه‌ای» مشکلاتی را در محصولات کشاورزی منطقه ایجاد کرده و باید بخشی از اعتبارات به این حوزه تخصیص یابد تا مشکل کشاورزان رفع شود.

شهرستان کاشان در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.