تهران- ایرنا- در جریان برگزاری مجمع جهانی دیپلماسی برند، که با هدف تقویت برندسازی ملی و ارتقای جایگاه ایران در زنجیره‌های ارزش جهانی برگزار شد، تندیس این رویداد مهم به دکتر حسین رفیق‌دوست، مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن‌آوران اهدا شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پتروشیمی فن‌آوران، این مجمع که با حضور مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس و جمعی از نخبگان و مدیران ارشد صنعت و اقتصاد کشور برگزار شد، فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و هم‌اندیشی در خصوص چگونگی تقویت برندسازی ملی و ارتقای سهم ایران در بازارهای جهانی فراهم آورد.

دکتر رفیق‌دوست که به عنوان یکی از چهره‌های شاخص صنعت پتروشیمی به این کنگره سراسری دعوت شده بود، در این مراسم به عنوان نماد موفقیت شرکت‌های ایرانی در عرصه برندسازی مورد تقدیر قرار گرفت.

پتروشیمی فن‌آوران به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت پتروشیمی کشور، همواره در زمینه ارتقای کیفیت محصولات و استانداردهای جهانی تلاش نموده است و این موفقیت، حاصل سیاستگذاری مناسب و تلاش‌های مستمر این شرکت و مدیران آن می‌باشد.

گفتنی است، مجمع جهانی دیپلماسی برند در راستای تدوین سند راهبرد ملی پیشرفت صنعتی و ارتقای زنجیره‌های ارزش راهبردی برگزار شد و در آن، موضوعاتی همچون ایجاد نظام حکمرانی مشوق برندسازی ملی، امکان‌سنجی ایجاد کمیته ترویج و توسعه برند ملی ایران و تبیین فرصت‌های توانمندسازی صنعتی ایران از طریق تقویت دیپلماسی اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.