شیراز-ایرنا-مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد استان فارس گفت:امسال و با هماهنگی شرکت فرودگاه‌های کشور بیش از ۲۲ مورد(سورتی) پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهدای لامرد، سهراب عزیزی چهارشنبه در این باره افزود: با توجه به استقبال مسافران شهرستان‌ها و استان‌های جنوبی کشور برای استفاده از پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهدای لامرد، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲هزار و ۳۰۰مسافر اربعین حسینی امسال از این فرودگاه خود را به پیاده روی اربعین برسانند.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد ادامه داد: پروازهای فرودگاه لامرد از ۲۷مردادماه به مقصد نجف اشرف آغاز می‌شود و تا ششم شهریور ماه ادامه دارد.

عزیزی اضافه کرد: پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهدای لامرد به مقصد نجف اشرف توسط شرکت هواپیمای کاسپین و شرکت هواپیمایی آساجت انجام می‌شود که نرخ بلیت این پروازها به صورت مصوب کشوری اعلام شده است.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: هفتاد درصد از بلیت های رفت و برگشت از لامرد به نجف اشرف در دفاتر فروش توسط زایران خریداری شده و کسانی که تمایل دارند از این فرودگاه خود را به کربلا برسانند برای ۳۰درصد باقی مانده سریع‌تر اقدام کنند.

عزیزی همچنین گفت: افزون بر مسافرانی از استان‌های بوشهر، هرمزگان و استان فارس، زایرانی از کشورهای پاکستان و افغانستان نیز در این پروازها حضور خواهند داشت.

شهرستان لامرد در ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است