شیراز-ایرنا-رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مطالبات پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان بحق است و تلاش بی وقفه مسوولان برای پرداخت مطالبات آنان با قدرت ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مدیران و مسوولان بیمارستان های دولتی زیرمجموعه این دانشگاه چهارشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۳ انجام شد.

پرستاران بعضی بیمارستان‌های دولتی استان فارس طی ۹ روز گذشته با روش‌هایی مختلف اعتراض خود را نسبت به مشکلات و مطالبات معوق خود به گوش مسولان رساندند.

رئییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با هدف بررسی روند پیگیری مطالبات پرستاران، با مدیران و مسوولان بیمارستان های دولتی زیرمجموعه دانشگاه دیدار کرد.

سید وحید حسینی ضمن قدردانی از تلاش ها و مدیریت و برنامه‌ریزی های انجام شده برای خدمت رسانی به مردم و بیماران، عنوان کرد: مدیران و مسوولان بیمارستان ها و بخش های مختلف مراکز درمانی دانشگاه موجب عزت و اقتدار کشور و نظام سلامت هستند.

حسینی با ارایه راهکارهایی در خصوص ارتقای فرآیند خدمت رسانی، بر نقش اثرگذار مدیران و مسوولان بخش های مختلف بیمارستان ها در این زمینه تاکید کرد.

سید ابوالفضل هاشمی اصل، معاون مدیریت توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در بیمارستان های زیرمجموعه این دانشگاه گفت: پرداخت مطالبات و پیگیری امور رفاهی کارکنان مجموعه سلامت از اولویت مسوولان است که از راه های مختلف، در حال پیگیری است.