زنجان - ایرنا - مسابقات اسکواش قهرمانی پسران کشور عصر چهارشنبه در رده سنی کمتر از ۱۱ و ۱۳ سال با معرفی تیم های برتر در زنجان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس هیات اسکواش زنجان به خبرنگار ایرنا افزود: این بازی ها به مدت سه روز جریان داشت که در نهایت در رده سنی کمتر از ۱۱ سال تیم های اراک، کیش و بیرجند به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

سید ولی موسوی افزود: همچنین در مسابقات کمتر از ۱۳ سال نیز استان گیلان اول شد و یزد و خراسان جنوبی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسوول ورزشی با اشاره به اینکه از استان زنجان نیز سه ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرده بودند گفت: این افراد با وجود عملکرد خوب نتوانستند به رده های بالاتر صعود کنند اما سید علیسان موسوی از زنجان در رده سنی کمتر از ۱۳ سال به مستعدین فدراسیون اسکواش دعوت شد.

موسوی با تاکید بر اینکه این دوره از مسابقات به لحاظ کمی و کیفی در سطح مطلوبی برگزار شد، ادامه داد: ۱۷ تیم و حدود ۱۰۰ورزشکار، مربی و سرپرست در مسابقات اسکواش قهرمانی پسران کشور در رده سنی کمتر از ۱۳ سال شرکت کردند.

رئیس هیات اسکواش زنجان هدف از برگزاری این رویداد ورزشی را معرفی برگزیدگان جهت حضور در اردوی تیم ملی عنوان کرد و گفت: نفرات برتر پس از طی اردوی آماده سازی به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند.

موسوی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات، ناظرین فدراسیون بر روند برگزاری رقابت ها نظارت داشتند خاطر نشان کرد: هیات اسکواش زنجان سال ۹۸ نیز مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی کمتر از ۱۱ سال را میزبانی کرد.

اسکواش جزو رشته های ورزشی مهیج و پرتحرک است که با راکت انجام می شود و علاوه بر جنبه های سرگرمی و فعالیت‌های ذهنی و جسمی، ‌ ورزشی است که می توان آن را تا سطح قهرمانی ادامه داد.