تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در بیست و چهارمین روز مرداد انتقاد از داوری فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک، نقدی بر بالا رفتن بدون ضابطه و نجومی قرارداد بازیکنان داخلی و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

به گزارش ایرنا، بیست و چهارمین روز مرداد ۱۴۰۳ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

چرا بانوان ورزشکار سکوی پرش ندارند؟

«لیلا ابراهیمی» مربی دو و میدانی زنان می‌گوید: در مورد ورزش بانوان در سطوح مختلف با دو طیف از مشکلات ابزاری و انسانی رو به رو هستیم. از نظر انسانی با فقدان مربیان حرفه‌ای و آموزش دیده و از نظر ابزاری با کمبود امکانات و مکان‌های ورزشی. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اتفاقات نگران‌کننده در فصل نقل و انتقالات؛ خارجی‌ها ارزانتر از بازیکنان ایرانی!

اگر سری به فصل نقل و انتقالات بزنیم و وارد ریز مبلغ قراردادها شویم، به این نکته نگران‌کننده پی می‌بریم که قیمت بازیکنان خوب خارجی بسیار کمتر از ایرانی‌ها است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فروتن: داوری رقابت زارع با حریف گرجی باید دوباره بررسی شود

رئیس سابق کمیسیون داوران فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی باید فیلم مبارزه امیرحسین زارع و گنو پتریاشویلی را به همراه آنالیز داوری به اتحادیه جهانی ارسال کند تا پشت پرده داوران ضعیف و ناجوانمردانه این مبارزه مشخص شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

به بهانه آغاز فصل جدید با VAR/ دیگر اشتباه داوری، قهرمان را تعیین نمی‎‌کند!

برگزاری فصل جدید لیگ برتر فوتبال با استفاده از فناوری کمک داور ویدئویی (VAR)، سبب خواهد شد تا بنا به اذعان رئیس فدراسیون، دیگر اشتباهات داوری تعیین‌کننده قهرمان نباشد و عدالت بیشتر از قبل رعایت شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

میراسماعیلی: دنیامالی مدیری توانمند و خاک‌خورده ورزش است/ از رئیس جمهور تشکر می‌کنم

رئیس فدراسیون جودو گفت: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که مدیری توانمند و خاک‌خورده ورزش را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

توافق مهم و پایان نگرانی قلعه‌نویی؛ معافیت ملی‌پوشان به شرط تأسیس آکادمی و توسعه فوتبال

گفته می‌شود در توافقی که میان فدراسیون و ستاد کل نیروهای مسلح انجام شده، قرار بر این است که بازیکنان مشمول تیم ملی به شرط تأسیس آکادمی مجهز در شهرهای دور افتاده و همچنین کمک به توسعه فوتبال در ایران از خدمت سربازی معاف شوند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

محمدی: یزدانی در جهان کشتی یک استثناست/ زارع و رحمان تمرکز لازم را برای فینال نداشتند

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن در خصوص عملکرد آزادکاران در پاریس گفت: به نظر می‌رسد که ملی‌پوشان اوزان ۶۵ و ۱۲۵ کیلوگرم تمرکز لازم را برای مبارزه در فینال نداشتند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مورینیو: واقع‌بین هستم؛ فنرباغچه در حد لیگ قهرمانان نیست

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فنرباغچه پس از ناکامی این تیم در رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ گفت که سطح تیمش در حد لیگ قهرمانان نیست! ادامه خبر را اینجا بخوانید.

شعار کاروان پارالمپیک ایران: ایمان، ایثار و افتخار/ مبلغ پاداش پای سکو مشخص شد

در نشست خبری سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های ۲۰۲۴ پارالمپیک پاریس، شعار این کاروان اعلام شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سواری: کار سخت است اما به دنبال طلا جهانی ایتالیا هستم

ملی‌پوش اسکیت فری‌استایل ایران گفت: مسابقات جهانی ایتالیا در پیش است و با آنکه میدان سخت با حریفانی قدر است اما برای کسب نشان طلا و افتخار راهی این کشور می‌شوم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.