رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: با آگاهی کامل به این تیم بازگشتم و نیازمند حمایت طرفداران هستم.

به گزارش ایرنا، مازیار زارع چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان و گل گهر سیرجان در بندرانزلی اظهار کرد: من به بندرانزلی و تیم ملوان علاقه زیادی دارم و هنگامی که به عنوان بازیکن از این تیم جدا شده بودم همیشه علاقمند بودم هرچه زودتر به این تیم بازگردم.

وی در خصوص بازی با گل گهر سیرجان بیان کرد: با توجه به اینکه هفته نخست لیگ برتر است، تیمها از همدیگر شناختی ندارند و ما نمی دانیم که گل گهر با چه سیستمی بازی می کند اما آنچه که مشخص است بازی بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال ملوان اضافه کرد: مهدی تارتار سرمربی گل گهر فصل گذشته به همراه ملوان نتایج بسیار خوبی کسب کرد اما هم اینک رقیب ماست و تمام تلاش ما آن است که هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا طرفداران ملوان با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.

زارع به بازیکنان جذب شده نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه ای که باشگاه دراختیار داشت بازیکنان جدید خوبی را جذب کرده و چند بازیکن خوب لیگ برتر را هم جذب خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر بازیکنانی که در ملوان حضور دارند باید با تمام وجود دراختیار تیم خود باشند و در این میان اگر کسی قصد داشته باشد از تیم جدا شود به زور او را نگه نخواهیم داشت.

سرمربی ملوان بندرانزلی افزود: همچنین اگر بازیکنان بومی و پایه توانایی لازم را داشته باشند به طور حتم از آنان در ترکیب تیم استفاده می کنیم.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و گل گهر سیرجان از ساعت 19 و 45 دقیقه فردا(پنجشنبه) در هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار می گیرند.