رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: صحنه پنالتی که برای تیم ملوان بندر انزلی گرفته شد، بحث برانگیز بود.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و گل گهر سیرجان در بندرانزلی اظهار کرد: داور بازی از صحنه پنالتی دور بود و آن چیزی که ما مشاهده کردیم پنالتی نبود، البته کاظمی یکی از بهترین داوران فوتبال کشور است اما این صحنه باید توسط کارشناسان مورد بازبینی قرار گیرد.

وی افزود: از سوی دیگر زمین ورزشگاه انزلی شرایط مناسبی نداشت و با توجه به اینکه تیم ما حدود یک ماه تمرین انجام داد و تاکتیک های مختلفی را مرور کردیم اما با مشاهده این زمین مجبور شدیم که تمام تاکتیک های خود را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: یکی از زیبایی های فوتبال، داشتن زمین مناسب است و امیدوارم که زمین ورزشگاه‌های ما شرایط مطلوبی داشته باشند تا شاهد بازیهای زیبایی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اضافه کرد: با توجه به شرایط زمین، هر ۲ تیم ملوان و گل گهر بازی مستقیمی را در دستور کار خود قرار دادند و بازی برابری را شاهد بودیم اما ما با یک پنالتی مشکوک شکست خوردیم.

وی بیان کرد: باید تمرینات خود را ادامه دهیم تا هفته آینده با قدرت بیشتری در میدان ظاهر شویم و با پیروزی در هفته دوم، این شکست را فراموش کنیم، البته بازیکنان تیم فوتبال ملوان نیز جانانه جنگیدند و پیروزی خوبی را کسب کردند.

تارتاردر خصوص تقابل مقابل ملوان در هفته نخست لیگ تصریح کرد: این شانس بد من است که در هفته نخست با تیم سابقم رو برو شدم و سال گذشته نیز همینگونه بود و بازی نخست ملوان مقابل ذوب آهن انجام شد اما دوست داشتم که در فصل جدید هفته نخست با ملوان روبرو نشوم.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان و گل گهر سیرجان پنجشنبه شب در هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.