رشت - ایرنا - بازیکن ملی پوش جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: تمام تیم های قدرتمند و مدعی در بازی مقابل ملوان در بندرانزلی با مشکل روبرو خواهند شد.

به گزارش ایرنا، امید نورافکن شامگاه پنجشنبه در پایان دیدار تیم های ملوان و گل گهر سیرجان در جمع خبرنگاران در بندرانزلی اظهار کرد: تیم فوتبال ملوان تا دقیقه آخر مقابل تمام تیم ها با قدرت بازی خواهد کرد و به خصوص در بندرانزلی و مقابل این طرفداران هر تیمی با مشکل مواجه خواهد شد.

وی افزود: در دیدار برابر گل گهر سیرجان نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم و توانستیم در نخستین دیدار خود با برتری زمین بازی را ترک کنیم.

وی ادامه داد: البته هفته دوم بازی بسیار سنگینی را خواهیم داشت زیرا باید با تیم استقلال تهران که تیمی ریشه دار و دارای تاریخ بزرگی است، روبرو شویم اما ملوان نیز تیمی ریشه‌دار است و به طور حتم این بازی بسیار جذاب خواهد بود.

بازیکن جدید تیم فوتبال ملوان اضافه کرد: البته من و تمام بازیکنان ملوان تا دقیقه آخر تلاش خواهیم کرد و با تمام توان مقابل همه تیم ها به خصوص تیم های خوب کشور محکم بازی می کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نورافکن بیان کرد: از سوی دیگر طرفداران تیم فوتبال ملوان تعصب خاصی نسبت به تیم خود دارند و با تشویق و حمایتی که انجام می دهند، بازیکنان را برای تلاش و درخشش بیشتر ترغیب می کنند.

وی خاطرنشان کرد: من خوشحالم که در این تیم هستم و به طور حتم طرفداران ملوان از من و سایر بازیکنان توقع بیشتری دارند و به همین دلیل تمام تلاشم را خواهم کرد که بهترین عملکرد را داشته باشم.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان و گل گهر سیرجان شامگاه پنجشنبه در هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.