رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در دیدار مقابل گل گهر مستحق پیروزی بودیم و هیچ فرصت گلزنی نیز به تیم حریف ندادیم.

به گزارش ایرنا، مازیار زارع پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ملوان و گل گهر سیرجان در بندرانزلی اظهار کرد: در نیمه نخست بسیار خوب ظاهر شدیم و ۲ فرصت مسلم گلزنی را از دست دادیم اما در مجموع بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و امیداورم که در مسابقات بعدی هم این روند را ادامه بدهیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی افزود: بازیکنان تعهد خوبی به تیم دارند به خصوص امید نورافکن که بازیکن ملی پوشی است، به همراه سایر بازیکنان در تمرینات با تمام توان حضور می یابند و با توجه به تعهدی که از نورافکن مشاهده کردم، به عنوان کاپیتان تیم انتخاب شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرصت بسیار کمی دراختیار داشتیم ، در تمرینات با بازیکنان صحبت کردیم و به هر حال این پیروزی حاصل تلاش بازیکنان بود زیرا می خواستند که پیروز شوند و در نهایت نیز به هدف خود دست یافتند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان اضافه کرد: از لحاظ بدنی شرایط ایده آلی نداریم و به همین دلیل در دقایق پایانی بازی مقابل گل گهر تا حدی تدافعی بازی کردیم ولی در نهایت پیروز شدیم و از بابت این پیروزی خوشحالم اما خوشحالی بیشتر من به دلیل این است که بازیکنان با تمام وجود در این دیدار حضور یافتند.

وی بیان کرد: هواداران ملوان نیز همانند گذشته حمایت همه جانبه‌ای از تیم خود داشتند و به خصوص در دقایق پایانی تشویق و حمایت آنان بیشتر شد و یکی از دلایل حفظ نتیجه و پیروزی در این بازی، حمایت طرفداران بود.

زارع درخصوص بازی مقابل استقلال نیز گفت: بازی مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه حساسیت خاص خود را دارد و باید نقاط قوت و ضعف تیم استقلال را به خوبی آنالیز کنیم تا بتوانیم مقابل این تیم نیز بازی قابل قبولی را ارایه و نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان و گل گهر سیرجان پنجشنبه شب در هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.